Saturday 20 August 2011

takboletido

brrrrrrr jam dah menunjukkan pukul 6.30 pagiii.taktahu lha dho knpe hari nii takk bole tidoo. hmm oke diebabkan ituu ikin nak cerite satu bendee. oke semalamkan mase balek sekola kan as usual lha kenn balek mestilha saing ng bff ikin alllaaaaa ekaanna kenal kankan , kaykay continue mase kiteorang otw nak ke pagar sekola kan ade buda baru tuu lalu then jalan lha belakang kamiii.oke mase tu time bisek membisek pun bermule lhaa ken.heeehhhh tapiii ekaanna citer dueorang jehh tyme tuuu jelesss kite pun datang lha kann :( yelhaaa mereke citer 2org jeee tanak citer ng ikin punn :( .oke now dah sampai pgr .buda baru tuu teruskan perjalanan die tok kembali ke hostelll.time tu ekaanna belum habis lgi membisek. ikin yang taktahu ap-2 buat boooo jelaa kenn. oke then, anna dah balik.tiggal lha ikin ng ekaa jeee.heee ape lagi ikin terus lha pakse die cakap ap yang anna bagitahu die.#terukperangai:) die punn bagi tahu lhaaaa. hmmm untukk anaa kau kan membe aku dhoo. so tak payalha nak secret sangat ng aku.kau suke die cakap jee kay .tak paya takot lha sayang, die bukan sape-2 aku.k , orang cakap ape buda tu suke aku, ahaaaa kau niii memandaii jeee kann.memang lha die ad suke aku , tapii dah lame mase kat hostell duluuu.takkan lha perasaan tu ad lgii. bhaaaa kau niii.lain kali ckp jehh kay. akusayangkausampaimtilhaanna<3.